ACTIVITATS D’ESTIU

Benvinguts al Casal d’estiu de Can Colapi a l’Escola Pia de Sabadell!

Hola a tots! Estem encantats de convidar-vos a formar part del nostre emocionant Casal d’estiu de Can Colapi a l’Escola Pia de Sabadell, pensat especialment per a nens i nenes d’edats compreses entre 3 i 12 anys! Estem preparant un estiu ple de diversió, aventura i aprenentatge per als vostres fills i filles. Amb un equip de monitors qualificats i dedicats, estem compromesos a oferir una experiència única i inoblidable.

Els nostres petits aventurers gaudiran d’activitats creatives, jocs a l’aire lliure, tallers d’art, esports, excursions emocionants i moltes altres activitats adaptades a cada edat. El Casal d’estiu de Can Colapi és més que un simple campament d’estiu, és un lloc on fer nous amics, créixer, descobrir passions i viure moments inoblidables.

Us convidem a formar part d’aquesta aventura de estiu i a gaudir d’una experiència única amb nosaltres. Les inscripcions estan obertes i les places són limitades, així que no esperis més per apuntar-te al nostre Casal d’estiu de Can Colapi a l’Escola Pia de Sabadell!

En aquesta pàgina trobareu la informació relacionada amb el funcionament, programació i normativa.

Si tens qualsevol dubte i ens vols fer preguntes no dubtis a posar-te en contacte amb el Casal enviant un correu a casalestiu@sabadell.epiaedu.cat

Informació bàsica

• Dates: 25 de juny al 26 de juliol (la última setmana de Juliol com a mínim 35 infants per la seva realització)
  • Edats: I3 a 6è
  • Horaris:
    Matí: 9.00 a 13.30h (amb acollida de 8.00 a 9.00h)
    Menjador: 13:30 a 15:30h
    Tarda: 15.30 a 18:00h

Programació

Activitats

Es programaran activitats variades, dissenyades per cada grup d’edat i que permetin complir les mesures de seguretat.

Seran activitats d’aula, pati o carrer.

Farem jocs tradicionals, jocs esportius, activitats de dansa i música, tallers i manualitats, activitats de cooperació, activitats d’expressió corporal, etc. Serem un espai pel desenvolupament de la creativitat i la imaginació dels infants.

Setmanalment plantejarem una activitat especial dins l’escola o una sortida a la natura. Aquesta activitat serà cada dimecres i durarà tot el dia. Caldrà portar el dinar de casa.

A part de les sortides setmanals dels dimecres, cada divendres els infants de 1r a 6è de primària aniran a la piscina municipal de Can Marcet. Els infants de I3 a I5 P5 aniran a una piscina adequada per la seva edat, encara estem pendents de confirmar a on.

Recollida d’infants

Caldrà recollir els infants a les instal·lacions de l’escola respectant sempre els horaris establerts. Utilitzarem el sistema Qualla per tenir un millor control de les sortides.

o A l’acabar les activitats de matí la recollida serà entre les 13 i les 13:30h
o A les tardes la recollida és de 17:30 a 18:00

Els infants entraran i sortiran per la porta principal de l’escola i mitjançant les indicacions dels monitors i monitores i cartells penjats a l’entrada es dividiran per edats en els diferents espais disponibles a l’escola.

Documentació

Per poder realitzar el casal, els infants hauran d’entregar:

• Prèviament a l’inici del casal:
    • Inscripció On-line (A través del sistema de TPV de l’escola caldrà omplir informació general i realitzar el pagament).
  • El primer dia de casal:
    • Autorització casal d’estiu
    • Autorització drets d’imatge
    • Autorització inclusió grup de Whatsapp
    • Fitxa sanitària i fotocòpia targeta sanitària

Penjarem les plantilles de la resta de documents a la web de l’escola.

Circulars

Comunicarem notícies i informació actualitzada sobre les activitats, protocols, normativa i documentació mitjançant grups de WhatsApp amb les famílies i els monitors referents de cada grup i l’apartat de “Papers” de la web de l’escola.