Entre les actuacions de caràcter socioeducatiu que porta a terme cada any l’Ajuntament de Sabadell, us informem de la convocatòria d’ajuts de menjador escolar per al curs 2024-2025. És una mesura de suport a les famílies, que forma part d’una política que té la voluntat d’afavorir la inclusió social i l’accés equitatiu als recursos educatius, especialment adreçada a infants i joves en situacions de vulnerabilitat econòmica.

La convocatòria d’ajuts de menjador escolar és del Consell Comarcal del Vallès Occidental i l’Ajuntament de Sabadell actua com a entitat col·laboradora en la distribució, el lliurament i la gestió dels ajuts. El departament d’Educació de la Generalitat és qui estableix els criteris per a l’atorgament d’aquests ajuts pel curs vinent i el Consell Comarcal n’aprova les bases per a la convocatòria.

També us informem que el tràmit de la sol·licitud no estarà actiu fins al dia 15 d’abril, que s’inicia el període de presentació de sol·licituds, i finalitzarà el 10 de maig.