LLARS D’INFANTS

En aquest espai podeu trobar informació d’escoles bressol que realitzen una tasca tan important a la nostra ciutat.

LA QUITXALLA

La llar d’infants La Quitxalla és una escola bressol que va néixer a la Creu Alta de Sabadell l’any 1975 i fa 45 anys que vetlla per l’educació i cura dels més petits. Dels 0 als 3 anys, des de ben petits els eduquem en l’adquisició d’hàbits, tan d’higiene com socials, els ensenyem els valors de la convivència, l’autonomia, el respecte i la creativitat. Amb un ampli horari d’atenció als infants i una cuina casolana pròpia, els vostres fills/filles estaran com a casa. A més, gràcies a l’equip professional acuradament seleccionat, pares i mares podreu gaudir amb tranquil·litat d’aquesta primera etapa educativa i veure com els vostres fills van aprenent mentre s’ho passen bé a la Quitxalla!

TELERET

Teleret és un espai on pares i nens comparteixen vivències. És un espai on innovem, descobrim i creem nous materials pedagògics. On juguem amb la llum, la musica i pintem, cantem, experimentem i manipulem. Un espai ple de llum i de sol. Aquest curs estem celebrant el 25 aniversari de la llar d’infants.

EL GARBÍ

Volem que “El Garbí” sigui un lloc on créixer, en un ambient familiar, acollidor, tranquil i respectuós.

Un espai que faciliti la trobada i la descoberta i que convidi a compartir, experimentar i a gaudir.

Acompanyem a l’infant en el seu despertar de les emocions i dels sentits, i li procurem l’entorn i els estímuls adequats per tal d’ajudar-lo a desenvolupar global i harmònicament les seves capacitats.

EL CAVALLET

Ja fa 40 anys que El Cavallet és una Llar on els infants se senten com a casa i creixen i aprenen. A la nostra llar hi trobareu:

• Noves instal·lacions amb amplis patis
  • Personal titulat i qualificat
  • Horaris adaptats per a tothom
  • Cuina pròpia
  • Ràtios reduïdes
  • Pati de 240 m2
  • Casal d’estiu a l’agost

PAM I PIPA

A l’Escola bressol Pam i Pipa experimentem, creem, imaginem i ens estimem!
És un projecte nou, innovador, creat al 2015 amb entusiasme i molta estima.
Som un equip de mestres dinàmic, jove i amb molta energia!. Partim dels interessos i necessitats dels petits i petites, fomentant la seva autoestima, autoconeixement i autosuficiència.
Ens agrada el contacte molt proper amb les families, aprofitant que som una petita escoleta!
El Pam i pipa compta amb 5 aules amb llum natural, 1 polivalent, i un súper pati exterior amb el nostre propi hort i sorral!
Horari d’obertura i tancament: 7:00 a 19h.
Contacte: Tf – 930 24 14 27 (Esther o Noèlia) / Email – pamipipa111@gmail.com
Vine a conèixe’ns aviat! I si voleu seguir-nos de prop, també estem a Instagram: @pamipipaescolabressol

ALTRES ENTITATS

DRISS DANSA

Al DRISS DANSA hi trobareu classes d’Iniciació a la dansa pels més petits, i Contemporani, Hip Hop, Jazz-Funky, Base Tècnica i Ballet per a totes les edats.