CONCERTS

CURS 2022 – 2023

ACORDIÓ-NAT PER SANTA CECÍLIA

Us convidem al concert “Acordió-nat per Santa Cecília” que tindrà lloc el proper divendres 18 de novembre a les 18.30h a la Sala d’Actes de l’Escola Pia de Sabadell (entrada per c/Garcilaso).
Serà una bona ocasió per conèixer de primer mà les possibilitats tècniques i interpretatives així com descobrir un dels grans desconeguts, a través d’un viatge musical i pedagògic a un planeta molt especial que no ens deixarà indiferents . El concert anirà a càrrec d’alguns dels membres de la JAVA (Joves Acordionistes del Vallès), alumnes de l’aula d’acordió de l’Escola Pia de Sabadell, l’EMM-Conservatori de Terrassa i l’Associació Musical Giravolt de Montcada i Reixac.
Desprès del concert us oferim la possibilitat de provar els acordions més petits i simpàtics de la família, el Simba i el Peter Pan.

18 de novembre de 2021

A les 18:30h

Sala d’actes · Escola Pia Sabadell

DESTINAT A

Famílies de totes les edats. Especialment de P5 que es plantegen cursar els ensenyaments musicals a l’escola el curs vinent i per alumnat de 1r de primària que han de triar instrument.

CURS 2021 – 2022

CONCERT DE NADAL DE CICLE SUPERIOR

Cant Coral i Conjunts Instrumentals

Preu: 4,5 € Entrada. Màxim 6 entrades per família.

Venda entrades del dilluns 22 de novembre fins dimarts 30 de novembre.

tempo primo: indicació musical que implica al retorn del tempo o velocitat inicial de la peça o moviment que s’està interpretant després que hagi sofert alguna modificació en la seva velocitat.

Després d’uns mesos on un petit virus ens va voler canviar el tempo, l’expressió, la dinàmica i fins i tot la tonalitat de les nostres vides, volem reivindicar la tornada al tempo primo, al temps inicial. Potser haurem modulat pel camí o fins hi tot haurà canviat la instrumentació, la melodia o totes dues coses, però volem recuperar el tempo de les nostres vides, el ritme que ens feia bategar com un sol cor.

Els conjunts instrumentals i cant coral viatgem, tocant i cantant, obres i cançons d’arreu del món.

Tenim ganes de sortir, de viatjar, de conèixer nova gent, fer amics, conèixer diferents cultures i sobretot, conèixer la música que es fa arreu del món; tot i que cantar i tocar la música de casa nostra també ens fa molt feliços!
Així doncs, gaudiu de tot tipus de música: clàssica, moderna, d’aquí i d’allà, instrumental o vocal… i feu que sempre la música ens acompanyi allà on anem.

3 de desembre de 2021

A les 19:00h

Auditori 3 de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

(antic Auditori de la Caixa) · C.d’en Font 25

DESTINAT A

Familiars dels alumnes de Cicle Superior dels ensenyaments musicals de l’Escola Pia Sabadell

A CÀRREC DE

A càrrec de l’alumnat de cicle superior dels ensenyaments musicals de l’Escola Pia Sabadell

ACORDIÓ-NAT PER SANTA CECÍLIA

Us convidem al concert “Acordió-nat per Santa Cecília“. Serà una bona ocasió per conèixer de primera mà les possibilitats tècniques i interpretatives així com descobrir un dels grans desconeguts, a través d’un viatge musical i pedagògic que no ens deixarà indiferents. El concert anirà a càrrec d’alumnes de l’aula d’acordió de l’Escola Pia de Sabadell i l’EMM-Conservatori de Terrassa.
Us demanem que confirmeu la vostra assistència responent al correu: ensenyamentsmusicals@sabadell.epiaedu.cat . A la vegada i per seguir amb els protocols Covid cal que adjunteu el nom i cognoms de cada un dels assistents.
Moltes gràcies i us hi esperem!

19 de novembre de 2021

A les 18:30h

Sala d’actes · Escola Pia Sabadell

DESTINAT A

Famílies de totes les edats. Especialment de P5 que es plantegen cursar els ensenyaments musicals a l’escola el curs vinent.

A CÀRREC DE

A càrrec de l’alumnat d’acordió de l’Escola Pia Sabadell i l’EMM-Conservatori de Terrassa