XERRADES EDUCATIVES

EDUCAR EN POSITIU

Sovint el procés d’educació en família acaba marcat pels càstigs i els crits com a principal eina per a modificar comportaments inadequats. Això fa que molts pares i mares es trobin, amb impotència, abocats a episodis successius d’imposició de l’autoritat.

Però un altre model de socialització és possible i efectiu: el de la parentalitat positiva. I no només és possible sinó que el càstig físic s’ha demostrat que no és eficaç i, el que encara és pitjor, transmet que amor i violència poden anar de la mà. És veritat que aquesta opció requereix més esforç, temps i dedicació, però els resultats són més positius per als propis infants, per a la família i per al conjunt de la societat: afavoreix l’autoestima, l’autonomia, el respecte a l’altre i la gestió de les emocions.

DATA I HORA

24 de novenbre de 2021

A les 20:00h

DESTINAT A

Famílies de totes les edats. Especialment d’Infantil i Primària.

A CÀRREC DE

Isabel i Dani, els responsables del web “Una Madre Molona”

CONTROL PARENTAL EN NOVES TECNOLOGIES I CIBERASSETJAMENT

L’actual situació de distància social augmenta l’ús de les relacions virtuals entre els joves i, com a conseqüència, el risc de patir ciberassetjament.

Ivan Benaiges Trenchs, apassionat de la seguretat informàtica en general, analista forense, perit judicial informàtic i responsable de l’àrea de ciberseguretat de l’ACPAE (Associació Catalana Prevenció Assetjament Escolar) ens farà una interessantíssima xerrada sobre el tema del Ciberassetjament.

DATA I HORA

28 d’octubre de 2021

A les 19:30h

DESTINAT A

Famílies de totes les edats.

A CÀRREC DE

Ivan Benaiges Trenchs, responsable de ciberseguretat de l’Assosiació Catalana de Prevenció de l’Assetjament Escolar