LLARS D’INFANTS

En aquest espai podeu trobar informació d’escoles bressol que realitzen una tasca tan important a la nostra ciutat.

LA QUITXALLA

La llar d’infants La Quitxalla és una escola bressol que va néixer a la Creu Alta de Sabadell l’any 1975 i fa 45 anys que vetlla per l’educació i cura dels més petits. Dels 0 als 3 anys, des de ben petits els eduquem en l’adquisició d’hàbits, tan d’higiene com socials, els ensenyem els valors de la convivència, l’autonomia, el respecte i la creativitat. Amb un ampli horari d’atenció als infants i una cuina casolana pròpia, els vostres fills/filles estaran com a casa. A més, gràcies a l’equip professional acuradament seleccionat, pares i mares podreu gaudir amb tranquil·litat d’aquesta primera etapa educativa i veure com els vostres fills van aprenent mentre s’ho passen bé a la Quitxalla!

TELERET

Teleret és un espai on pares i nens comparteixen vivències. És un espai on innovem, descobrim i creem nous materials pedagògics. On juguem amb la llum, la musica i pintem, cantem, experimentem i manipulem. Un espai ple de llum i de sol. Aquest curs estem celebrant el 25 aniversari de la llar d’infants.

EL GARBÍ

Volem que “El Garbí” sigui un lloc on créixer, en un ambient familiar, acollidor, tranquil i respectuós.

Un espai que faciliti la trobada i la descoberta i que convidi a compartir, experimentar i a gaudir.

Acompanyem a l’infant en el seu despertar de les emocions i dels sentits, i li procurem l’entorn i els estímuls adequats per tal d’ajudar-lo a desenvolupar global i harmònicament les seves capacitats.

ALTRES ENTITATS

DRISS DANSA

Al DRISS DANSA hi trobareu classes d’Iniciació a la dansa pels més petits, i Contemporani, Hip Hop, Jazz-Funky, Base Tècnica i Ballet per a totes les edats.