Aquesta setmana els alumnes del batxillerat artístic de l’escola hem estat enfeinats. Hem fet dues sortides molt interessants.

Dimarts vam anar a veure l’esposició  FRIDA KAHLO, LA VIDA D’UN MITE. Una biografia immersiva que proposa un viatge a través de la vida d’una de les artistes més influents de tots els temps. Una exposició atípica i innovadora al no tenir reproduccions de pintures de l’artista però fent servir nous llenguatges immersius (col·leccions de fotografies històriques, pel·lícules originals, entorns digitals, instal·lacions artístiques, objectes de col·leccionista i música de nova creació) per explorar la biografia de l’artista i reproduir els moments més rellevants de la seva vida.

Dijous, els alumnes que cursem l’assignatura de Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat vam anar l’ESCAC a Terrassa a realitzar un taller de fotografia i àudio. Una gran experiència professionalitzadora.

En aquest petit vídeo us mostrem un resum.