Projectes educatius

Viatges de descoberta de la memòria històrica

Bianualment els alumnes del centre realitzen un viatge cultural que pretén recuperar la memòria històrica de la postguerra durant el franquisme, sensibilitzant els participants. Per aquest motiu s'organitza un viatge que incideix en el testimoniatge del passat, tot realitzant una estada a “Les Rutes de l'Exili” a la Catalunya Nord.

Viatge cultural

Bianualment els alumnes del centre realitzen un viatge cultural a Madrid, que pretén no només conèixer la capital de l'Estat sinó incidir de manera pràctica en aspectes treballats a l'aula des de diverses matèries (història, història de l'art, literatura, etc.). Visitem el Museo del Prado i la fundació Thyssen-Bornemisza, Ruta dels Àustries, espectacle nocturn de teatre.

Dia de la ciència

Amb motiu del Dia Internacional de la Ciència, els alumnes del Batxillerat Científic preparen i organitzen uns tallers destinats a estudiants de Primària, ESO i Batxillerat per tal de tenir una primera presa de contacte amb el món de les ciències.

Sopar literari

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi i del Dia Internacional del Llibre l'escola prepara un sopar literari (entorn d'una figura de les lletres catalanes) per lliurar els premis dels guardonats dels Jocs Florals que cada any organitza el centre. La festivitat és preparada pels mateixos alumnes fent-los viure una nit màgica.

Diada de l'Esport

És tradició a la nostra escola celebrar anualment el dia de l'esport per cursos. També els alumnes de batxillerat participen en les diferents modalitats esportives (futbol, bàsquet, handbol, tenis taula, etc.). La diada es converteix en un dia lúdic i especial que permet als nostres alumnes sortir de la monotonia habitual del curs.