First Certificate

Els alumnes de 1r de batxillerat tenen l’oportunitat d’adquirir els coneixements i les estratègies resolutives necessàries per assolir amb èxit l’aprovat en el First Certificate in English (FCE) de la Universitat de Cambridge, sense renunciar a cap de les matèries de modalitat o optatives, sigui quina sigui la modalitat de batxillerat triada.

Cadascun dels alumnes farà classe d’anglès dins d’un grup que, o bé prepararà la programació de l’assignatura marcada pel Departament d’Ensenyament, que té com a horitzó final la prova de selectivitat (nivell pre B2), o bé ho farà en el si d’un grup que prepararà el FCE.

Per poder optar a formar part d’un grup que prepari el FCE serà indispensable el vistiplau de les professores de llengües estrangeres del centre. En qualsevol cas, tothom estarà preparat per assolir els continguts demanats a la prova de selectivitat sigui quin sigui el seu grup de primer de batxillerat.