BEQUES

Termini: Del 24 d’abril al 19 de maig
Lloc de presentació: Oficines del Servei d’Atenció Ciutadana (segons la distribució que a cada centre educatiu s’ha assignat i que s’adjunta).

Per a que el procés de tramitació de les sol·licituds a les oficines del SAC sigui fluida, i evitar cues d’espera, han fet una proposta de distribució setmanal dels terminis de tramitació per escoles. Es recomana que les famílies de la vostra escola s’adrecin a l’oficina del SAC corresponent per fer les sol·licituds la setmana del 24 al 28 d'abril

Adjuntem guies informatives pels diferents processos i les sol·licituds.

Pel que fa al procés de resolució es farà de la mateixa manera que el curs passat, cada sol·licitud d’ajut o de beca iniciarà un tràmit municipal que podrà ser consultat per les famílies a través de:
  • el lloc web de l’Ajuntament (www.sabadell.cat)
  • els centres educatius, mitjançant les llistes que farem arribar des de l’Ajuntament a principis de setembre
  • les oficines del Servei d’Atenció Ciutadana, presencialment o telefònicament
  • la resolució dels ajuts de menjador escolar s’informarà per SMS a les famílies que hagin aportat el número de mòbil