dijous, 25 de març de 2021

De nosaltres per l'escola

Dins de la campanya de Pastoral "Per tu, per tothom", aquest 2n. trimestre es va preguntar a tot l'alumnat de l'escola què podien fer com a tutoria per tal de millorar l'escola i sentir-s'hi més a gust, en aquest curs tan especial.

Van sortir moltes propostes i finalment, en aquest vídeo teniu el recull del que s'ha portat a terme des de P3 a 3r. de primària i tot Secundària i Batxillerat: pintar patis i decorar les escales. Ben aviat veureu el que estan fent els alumnes de 4t, 5è i 6è de primària.

El resultat ha sigut molt positiu! Que tot l'alumnat s'impliqui en aquestes millores i que l'escola tingui aquests tocs de colors, fa que no passi desapercebut i tothom que s'hi atura, queda gratament sorprès. Hem aconseguit l'objectiu que perseguíem: què podem aportar com a tutoria a l'escola?. Gràcies a tots els que ho heu fet possible!