dimarts, 16 de març de 2021

Concurs de Geografia a 4t d’ESO A

Avui s'ha celebrat la tercera i última final de la primera edició del concurs de geografia de 4rt d'ESO que ha enfrontat als guanyadors del 4rt d'ESO A contra un equip format per professors de l'escola.

Els dos equips s'han enfrontat en un concurs on han hagut de respondre països i capitals d'Europa i Àsia, han hagut de situar-los al mapa i finalment identificar diferents banderes. En aquesta ocasió l'equip de professors ha derrotat als dos equips d'alumnes campions del 4rt d'ESOA formats. No obstant els alumnes han competit a un gran nivell i han demostrat uns coneixements i una esportivitat excel·lents.

En aquesta ocasió s'ha fet entrega de diferents premis que han votat els alumnes al llarg de les diferents finals a millor jugador/a, esportivitat i sentit de l'humor.

L'esdeveniment ha tingut lloc en la sala d'actes de l'escola dins del grup bombolla per poder garantir el distanciament social i les mesures sanitàries corresponents, ha estat tot un èxit gràcies a la col·laboració i la bona disposició dels alumnes que han pogut fer possible un dia divertit i diferent.

Acompanya a la notícia dues fotografies amb els equips guanyadors del 4rt d'ESO A i els seus diplomes penjats a l'estrenat "hall of fame" del 4rt d'ESO A.