divendres, 20 de novembre de 2020

Fer ciència pot ser divertit!

Aquesta setmana és la Setmana de la Ciència i els alumnes de Ciències pel Món Contemporani de 1r de batxillerat miren de fer-nos-la propera a través de l'humor: han anat per l'escola posant en parets i portes - i algun sostre ... - escenes i acudits que els més joves poden anar desxifrant.

És una feina que els suposa pensar en les diferents branques de la ciència i pensar quins jocs de paraules o acudits poden fer anar en matèries com química, física, matemàtiques, enginyeria, arquitectura....

Els alumnes de secundària es mouen pels passadissos mirant parets i portes, descobrint que algun dels acudits o joc de paraules que els havia semblat "impossible" el curs passat aquest any els fa gràcia!

Fem ciència!!