dimecres, 22 de juliol de 2020

Novetats extraescolars 2020-21

Recordeu que ja estan obertes les inscripcions de les activitats extraescolars 2020-2021 i aquestes són les grans novetats!

- Educació emocional (VEIE) per alumnes de P4/P5 i per tots els cursos de Primària: Una activitat destinada a desenvolupar la intel·ligència emocional dels nostres infants.

- Anglès (Escola Hiberno) per alumnes de P3 fins a 2n de Batxillerat: fem una gran aposta amb col·laboració de l'escola Hiberno de Sabadell. A principis de Setembre es realitzarà una reunió informativa oberta a totes les famílies.

- Dansa per alumnes d'Infantil i Primària: a càrrec de la Roser Prat, ex-alumne de l'escola i actual professora de l'Escola de dansa BOTS.

- Taller de Manualitats (Crea i Educa): Una nova activitat enfocada als alumnes de Primària per fomentar la seva creativitat i el seu desenvolupament integral.

A més, seguirem amb les ja conegudes activitats com els Escacs, el Teatre, la Robòtica i Programació (Codelearn), la Màgia (Crea i Educa), la Música o el Karate (Dojo Sabadell).

Podeu fer efectiva la inscripció al següent enllaç: https://forms.gle/BvrbQsitxWLbUiZ17