dimecres, 4 de març de 2020

Acte central del dia de la dona

Aquest matí ha tingut lloc l'acte central d'aquesta setmana de sensibilització de la dona protagonitzat per totes les representants de la Comissió. Aquests últims dies han dut a terme diverses dinàmiques a les aules, i avui, davant de tots els i les alumnes i les professores i professors de Secundària i Batxillerat han llegit un manifest i ens han explicat un resum de les aportacions que s'han fet a la Bústia feminista per donar veu a la resta de l'alumnat. Per acabar, han fet un minut de silenci en memòria a les víctimes per violència de gènere seguit d'una cançó.

Des de l'escola volem agrair a les noies de la Comissió la feina feta durant aquests anys i animar-les a seguir lluitant per construir un món millor. També volem donar les gràcies a tot el professorat que amb la seva col·laboració han ajudat a tirar endavant aquesta iniciativa.

Aquesta i moltes altres accions, ens serveixen d'exemple de la força i el paper que han de tenir els nostres alumnes dins la participació de l'escola.
Trobareu més fotografies de l'acte seguint aquest enllaç.