dimarts, 11 de febrer de 2020

14 de febrer: Xocolatada Solidària!

La Comissió de l'AFA de Pastoral juntament amb l'escola, s'han adherit per 2n. any consecutiu a la campanya "Taca't pel càncer infantil" promoguda per l'hospital Sant Joan de Déu.

El dia 15 de febrer és el Dia Internacional del Càncer Infantil i l'objectiu d'aquesta campanya és sensibilitzar i conscienciar sobre la importància dels reptes als que s'enfronten els nens i adolescents amb càncer i les seves famílies, així com de la necessitat que tots els nens en qualsevol lloc del món, tinguin accés a un diagnòstic precís i precoç i puguin rebre un tractament eficaç.

Al llarg d'aquesta setmana, podeu portar briks de xocolata desfeta i dolços envasats a l'entrada de l'escola i divendres, just al plegar...gran Xocolatada Solidària! A la porta d'accés a Infantil i a la Principal, trobareu un bon nombre de voluntaris venent tiquets i servint la xocolata. Estem segurs que aquesta campanya tindrà una bona acollida per part de tots i ajudarem a plantar cara al càncer infantil!