dilluns, 13 de gener de 2020

LLOC: ESCOLA PIA SABADELL
ACCÉS: Carrer Escola Pia, 92
XERRADA OBERTA A LA CIUTAT. PREGUEM INSCRIPCIÓ

El proper dimarts 28 podrem conversar amb Rosa Rodríguez dels punts claus de l'adaptació dels vostres fills de 2 anys a l'Escola dels grans.

Rosa Rodríguez i Creus: Mestre d’Infantil. Vint anys treballant en el ram de l’educació. Ha treballat a llar Vaixell de Sabadell. També a l’espai familiar de l’Ajuntament de Sabadell assessorant famílies amb infants. També ha participat en el Projecte educatiu d’Escola Lliure a Sentmenat i ha exercit com a mestra en escoles de màxima conflictivitat a Badia del Vallès. El seu treball de Grau ha estat sobre la pedagogia sistèmica i aquest fet l’ha portat a col·laborar, tot assessorant a mestres, a diferents centres educatius, com per exemple la nostra Escola. També és mare de l'Escola Pia de Sabadell.