dimecres, 8 de gener de 2020

Missa del Pollet 2019

Sempre és un goig quan arriba la Missa del Pollet! És un moment de retrobament amb les famílies, alumnes, antics alumnes i una bona colla de voluntaris que amb la seva ajuda, fan que sigui una celebració ben lluïda.

Amb l'església ben plena, el dia 24 de desembre a les 8 del vespre, s'iniciava la celebració que va voler posar èmfasi en la llum de cadascú té dins.

Ens hi va fer reflexionar el conte "el venedor de globus" que el P. Josep M. Canet ens va projectar i posteriorment entre uns quants assistents, van acabar de donar-li sentit tot relacionant-ho amb el Nadal.

El moment més especial, va ser quan es van apagar els llums just en el moment de llegir l'Evangeli per simular el Nadal que devien tenir Josep i Maria. El silenci i l'expectació, van ser màximes fins que en acabar, el P. Josep Ma. ens va dir que el més bonic del Nadal era treure la llum que tots portem dins. Per aquest motiu, ens va demanar encenguéssim la llanterna dels mòbils mentre cantàvem plegats, el Cant dels Ocells. Va ser una estona molt emotiva.

Després, la celebració va seguir amb normalitat: pregàries, ofrenes i música, van acabar d'arrodonir-la.
Al final, encara hi va haver una darrera sorpresa. Es va projectar la fotografia de les llanternes i també un "selfie" del P. Josep Ma., davant de l'admiració dels assistents. En aquest moment ens va donar un clar missatge: que aquelles llums no es quedessin dins de l'església ni en aquella celebració, el que calia era escampar-les a l'exterior a través de bones accions.

En aquest enllaç, trobeu les fotografies d'aquesta celebració.