divendres, 8 de novembre de 2019

Setmana Solidària: xerrada a 2n d'ESO

El nois i noies de 2n d'ESO van rebre una visita molt especial que els va fer de testimoni de la Setmana Solidària. Van venir el Sergi Noguera, gerent de les Fundacions d'Escola Pia Catalunya, acompanyant en Pierre Bacary que és un escolapi senegalès. El Pierre que fa poc que parla castellà, els va explicar coses del seu país, Senegal. Van parlar sobre el clima, la religió i sobretot de l'àmbit educatiu. Els va sorprendre saber que alguns nois i noies no van a l'escola perquè treballen les terres familiars. D'altres pleguen abans de finalitzar l'etapa per anar a treballar i col·laborar amb l'economia familiar. També els va sobtar saber que a les classes són entre 50 i 60 alumnes. Finalment els va presentar l'Escola Santhe Therese de Sokone que és on destinem les beques que recollim a la nostra escola.