dilluns, 25 de novembre de 2019

P4 A visita una clínica veterinària

El dimecres 20 de novembre els nens i nenes de P4 A, la classe dels gats, van visitar la clínica veterinària Natura.
Aquesta sortida matinal és una activitat inclosa en el IA del nom de la classe.
L'objectiu treballat és posar als alumnes en situació d'aprendre a tenir cura dels animals i la responsabilitat que implica tenir-los.
Durant l'estona que els nens i nenes van romandre-hi van tenir l'oportunitat de conèixer els professionals que hi treballen i la tasca que desenvolupen.
A partir de la visita comentada van descobrir les diferents parts de la clínica (consulta, quiròfan,...) i van veure l'instrumental i els aparells emprats per fer un reconeixement a un animal domèstic.

A la part de la clínica on hi ha la botiga van poder veure els diferents objectes que els gats/es necessiten per tenir una vida saludable (menjar, recipient amb una sorra especial, raspall, joguines,...).
Durant aquesta estona van gaudir molt de la companyia de la gossa Dama i van experimentar amb ella.

Cal destacar que l'experiència ha estat molt positiva ja que els alumnes van estar molt motivats, atents, participatius i agraïm sincerament la bona disponibilitat que el veterinari, en Jordi, i la seva ajudant, la Montserrat, van mostrar en tot moment.
Trobareu més fotografies d'aquesta sortida seguint aquest enllaç.