divendres, 29 de novembre de 2019

4t d'ESO a la presentació de "Estem voltats de pocavergonyes"

Aquest divendres 29 de novembre, els alumnes de 4t d'ESO han participat a la presentació del documental "Estem voltats de pocavergonyes" realitzat per l'Associació Col·lectiu Pere Quart, en motiu de la celebració del 100 anys del naixement de la Colla de Sabadell.

La Colla de Sabadell era un grup d'intel·lectuals, artistes i literats que entre el 1920 i el 1930, van portar a terme importants iniciatives relacionades amb l'activisme cultural europeu.

Ha estat molt interessant pels alumnes perquè els han transportat en un passat proper del nostre Sabadell a més de transmetre tot el llegat cultural que se'n desprèn.

L'escola celebra aquestes iniciatives que aporten un valor afegit als aprenentatges dels alumnes de la nostra ciutat.