dijous, 6 de juny de 2019

Cloenda "Diferenpia't" i del Bicentenari

Aquest matí, tots els alumnes i treballadors de l'escola han sortit al pati per fer l'acte de tancament de la campanya de Pastoral d'aquest curs i també del Bicentenari.
Primerament s'han fet aportacions relacionades amb l'activitat del 3r. trimestre que tractava sobre valorar les semblances i diferències amb els alumnes d'altres Escoles Pies del món.

De cada continent s'ha presentat un mapa amb els noms de les escoles que hi ha i els combos musicals de Secundària han tocat una peça musical típica d'aquell continent.

Per Àsia han tocat "Hikariasasu Niwa", per Amèrica "We are the world" i per Àfrica "Pata pata". El continent europeu ha vingut representat per la cançó especial del Bicentenari que tots els alumnes s'han après per l'ocasió.

A continuació el director de l'escola, Jordi Fontoba, ha fet una intervenció parlant sobre el Bicentenari i ha donat pas a 2 persones que representaven els 2 primers escolapis que van venir a Sabadell fa 200 anys per engegar l'Escola Pia. Ho han trobat tot molt canviat! Han aprofitat per explicar que estaven molt contents perquè allò que ells van començar feia tants anys, ha seguit endavant amb molta il·lusió; també estaven molt satisfets amb tot el que s'ha fet al llarg de tot el curs per commemorar aquest aniversari.

Finalment, han aparegut 200 espelmes dins del pastís que tots els alumnes i treballadors han format i després de bufar-les, hem tornat a cantar plegats la cançó del Bicentenari.
En aquest enllaç podeu veure les fotografies de l'acte.