dimarts, 18 de juny de 2019

Campanya de Pastoral del curs 2019-20

Fa pocs dies que vam tancar la campanya "Diferenpia't" i ja tenim embastada la del curs vinent. El fet és que al llarg del curs, s'ha estat treballant en els Consells de Delegats.

Amb la intenció de fomentar la participació de l'alumnat, els mateixos delegats van dinamitzar la pluja d'idees que es va fer a cada classe. Després de fer un buidat amb l'Equip de Pastoral, van quedar 3 opcions.

A finals de maig, en el darrer Consell de Delegats de l'escola on hi van assistir els de Cicle Superior, Secundària i Batxillerat van fer un treballar per grups d'edats barrejats i entre tots, van acordar que la temàtica del curs vinent serà: "treballar la importància de ser un mateix i no deixar-se influenciar pels altres. Trencar els estereotips".
Aquests dies, els mateixos delegats o els tutors/-es ho estan presentant a les aules a través de 2 vídeos.

A les aules d'Educació Infantil, Cicle Inicial i Mitjà de Primària, estan treballant "les punxes de l'eriçó"

I a Cicle Superior de Primària, Secundària i Batxillerat, estan treballant "cirurgia estètica".

Al llarg del curs vinent, es portaran a terme les activitats tutorials que aniran enfocades cap a aquesta temàtica. Com cada any hi haurà un lema i un logo que ja us presentarem.