divendres, 10 de maig de 2019

Sant Jordi a 2n d'ESO

El passat 23 d'abril, els alumnes de 2n d'ESO van celebrar Sant Jordi, una festa que celebrem cada any a Catalunya i a l’escola per commemorar el dia del llibre i la rosa.

Aquest any, a l'escola vam homenatjar Maria Aurèlia Campany i Montserrat Abelló. I pels Jocs Florals tot l’alumnat de secundària i batxillerat va presentar una poesia o prosa començant el text amb les frases "Una veu dins meu em diu" (poesia) i "Feliçment..." (prosa), extretes de l’obra literària de les autores esmentades.

El departament de llengües de l'escola, conjuntament amb els alumnes, van seleccionar els guanyadors.

A 2n d’ESO quatre alumnes van ser els encarregats de presentar els Jocs Florals i de fer el lliurament dels premis a la sala d'actes..

Els guanyadors de prosa van ser, en primer lloc, en Marc Soley, i en segon lloc, en Tiago Garcia.
Els guanyadors de poesia van ser, en primer lloc la Carla Bonsfills, i en segon lloc la Mariona Armengol.