divendres, 10 de maig de 2019

Recerques de l'Itinerari "Avui ja es demà"

Els alumnes de 3r d'ESO que estem fent el nostre itinerari d'aprenentatge AVUI JA ÉS DEMÀ, estem treballant en equips cooperatius. Cada equip ha de fer recerca sobre un àmbit concret. La darrera setmana hem fet quatre xerrades:
  • Àmbit Salut i Educació - Xerrada del Dr. Mateu Espasa, Coordinador de la Unitat de Microbiologia  del Servei de Laboratoris Clínics del Parc Taulí.
  • Àmbit Mobilitat - Xerrada de l'Oriol Serra, arquitecte i ex-alumne de l'Escola Pia.
  • Àmbit Arquitectura Sostenible - Xerrada de l'Anna Segura, arquitecta i professora de Dibuix Tècnic de l'Escola Pia de Sabadell.
  • Àmbit Telecomunicacions i Finances - Xerrada sobre Finances Ètiques a càrrec de Martí Boneta, historiador, professor de secundària i membre d'OIkocrèdit Catalunya.

Seguim avançant!!