divendres, 10 de maig de 2019

Emprenedoria visita el Servei Solidari

Ahir al matí, els alumnes de 3r d'ESO que cursen l'optativa d'Emprenedoria, van anar a tancar el cercle del projecte Recicla Cultura, visitant la Fundació Servei Solidari de l'Escola Pia. Aquesta Fundació, fa cursos d'alfabetització als nouvinguts per tal que una vegada après l'idioma, puguin buscar feina.

La visita va consistir en escoltar 2 testimonis: el Mouad de Marroc i el Junaid de Pakistan. Van explicar el que ha significat per a ells haver fet els cursos. Després, els nois i noies els van poder fer totes les preguntes que van voler. Finalment, els van demanar que amb una paraula resumissin l'estona compartida. Van sortir reflexions molt bones i intenses. Posar-nos a la pell dels altres no és fàcil. Va ser molt interessant veure que l'aportació dels alumnes tirant endavant la campanya del Recicla Cultura, ha contribuït a fer la vida una mica millor a les persones que marxen del seu país per buscar una vida millor.