dimarts, 21 de maig de 2019

Celebració del bicentenari de l'escola

El passat dissabte dia 18 de maig feia just cent anys que l'escola celebrava el seu primer centenari. És per això que vàrem triar aquesta data per celebrar oficialment els nostres dos-cents anys d'història amb un acte molt emotiu que s'inicià a l'Església i que després va continuar al pati i a la resta de l'escola, on persones que en algun moment d ela seva vida havien tingut relació amb l'escola es varen poder trobar de nou amb aquells espais i aquelles companyies que guardaven en el record.

Ens varen acompanyar en aquesta jornada representants de les institucions, tant l'Ajuntament amb un parlament inclòs de l'actual alcalde com del departament d'ensenyament, així com el nostre Pare Provincial, l'Eduard Pini, antic alumne i docent de la nostra escola. També hi foren presents escolapis de la nostra i d'altres comunitats i companyes i companys d'altres Escoles Pies. Va ser un èxit aclaparador d'assistència i un matí ple d'emocions.

Trobareu més fotografies de l'esdeveniment seguint aquest enllaç o des de la secció d'àlbums digitals del web.