divendres, 17 de maig de 2019

Captació d'alumnes pel Projecte Padrins de Batxillerat

Aquest matí, hem proposat als alumnes de 4t d'ESO que es faran Batxillerat a l'escola el curs vinent, si volen ser Padrins dels alumnes que començaran 1r d'ESO.
El canvi d'etapa, els nous espais i les noves matèries fan que els alumnes que venen de 6è, vagin una mica desorientats. L'objectiu del Projecte Padrins és fer aquest acompanyament amb els alumnes que fa uns anys ja ho van passar.
En la trobada d'avui, els hem presentat les enquestes que ells van respondre quan van fer 1r d'ESO i també les que van respondre els padrins que van tenir en aquell moment.

Finalment, els hem passat un vídeo del curs 2015/16 on sortien ells quan van formar part del Projecte Padrins.

Molts ja ens han tornat la butlleta dient que SI que volen ser padrins!!! Amb aquesta activitat també busquem fomentar el voluntariat, valor que volem impulsar en diferents moments al llarg de l'etapa de Batxillerat.