dimecres, 24 d’abril de 2019

Sabadell corre pels nens

La nostra escola s'ha adherit a l'activitat solidària "Sabadell corre pels Nens" tal i com sabeu a través del fulletó que us hem lliurat als vostres fills.

Enguany, serà la 4a edició d'aquesta cursa que té per objectiu finançar la campanya "Donem aire, donem vida, als pacients amb Fibrosi Quística".

És una cursa oberta a tothom amb un recorregut de 4,2 Km pels carrers més importants de la ciutat. Podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, amb cotxet, caminant, amb amics o família,.... Paral·lelament, al llarg del matí i fins les 14h, hi haurà una gran festa de música i ball, tallers de manualitats, màgia, conta-contes, pallassos, maquillatge i racons a tot el parc Taulí on petits i grans podran jugar i passar-s'ho bé.

El termini per inscriure's finalitza el dia 30 d'abril. El preu per adults majors de 16 anys és de 10€ i per menors de 15 anys, el cost és de 5€. Per fer la inscripció cal entrar a www.sabadellcorrepelsnens.cat Des de l'escola, us animem a participar-hi i col·laborar de manera solidària amb aquesta iniciativa!