dimecres, 24 d’abril de 2019

Recicla Cultura 2019

Com cada any per Sant Jordi, els alumnes de 3r. d'ESO que cursen l'optativa d'Emprenedoria, han portat a terme la campanya del Recicla Cultura.

Aquesta campanya no és només una venda de llibres, sinó que la recollida que es va fer durant el mes de març, va ser l'inici perquè cada llibre pugui ser part d'una història. La iniciativa neix de la Fundació Servei Solidari i consisteix en promoure la donació de llibres per tal que altres persones, els adquireixin el dia 23 d'abril amb l'objectiu de recollir fons, per finançar els cursos d'alfabetització i llengua que imparteix l'entitat des de fa 11 anys.

I amb aquesta motivació, ahir els alumnes venien els llibres al migdia i també a la tarda. Es van recollir un total de 225€ que aniran destinats a la Fundació Servei Solidari. Moltes gràcies a l'alumnat i la seva professora per tirar endavant aquesta iniciativa i també a totes les persones que hi han col·laborat, bé portant llibres o bé comprant-ne. L'any vinent, hi tornarem!

Trobareu més fotografies de l'esdeveniment seguint aquest enllaç.