dilluns, 8 d’abril de 2019

Itàlia 2019: Primer dia

Avui dilluns els alumnes de 4t d’ESO han començat el viatge de final d’etapa a Itàlia, el vol ha aterrat a les 8:15 a l’aeroport de Florència i després de recollir les maletes sense incidències s’han dirigit en autocar cap el centre de la ciutat on han començat ja amb les diferents visites culturals. Hem visitat entre d’altres la Basílica de Santa Maria dei Fiori, la plaça del Duomo o el Ponte Vecchio.

Els alumnes han dinat al restaurant Cimatori on han pogut degustar la cuina Italiana. Ha estat un dia molt intens ja que després s’han dirigit en autocar cap a Pisa on han visitat el camp dels miracles, un espai on es troba la famosa torre inclinada.

Un cop visitada Pisa els alumnes s’han desplaçat en autocar cap a Montecatini on s’han pogut relaxar ja a les habitacions de l’hotel Ariston.

Aprofitem aquestes primeres notícies que rebem per obrir l’àlbum fotogràfic que anirem ampliant amb les fotos que ens facin arribar.