divendres, 12 d’abril de 2019

Expo-Ciència a 5è de Primària

Aquest passat dimecres dia 10 es va celebrar la segona edició de l'expo-ciència a 5è de Primària com a cloenda de l'itinerari d'aprenentatge dedicat a la matèria que els alumnes d'aquest curs han estat realitzant durant tot el segon trimestre.

Les famílies convidades van tenir l'oportunitat de voltar per aquesta fira de la ciència preparada amb esforç i il·lusió pels alumnes de cinquè i visitar els 13 stands instal·lats. En cada un d'ells els seus fills/es els mostraven els experiments realitzats i els conceptes treballats durant l'itinerari. Va ser una estona molt intensa i profitosa on els nens i nenes van poder compartir la feina feta i les famílies van gaudir d'una estona diferent i van conèixer una mica més el món de la matèria.

"Cal felicitar els "científics i científiques" de cinquè per la feina feta. Trobareu més imatges de l'activitat seguint aquest enllaç.