dilluns, 8 d’abril de 2019

Convivències de primària i secundària musical

El cap de setmana del 30 i 31 de març els alumnes de primària i secundària musical vam anar de convivències!

Va ser un cap de setmana ple de música, assajos, jocs, temps lliure i molta convivència!
Vam estar a la casa de colònies Josep Manyanet de Begues, en un entorn preciós i una casa estupenda! Amb sales per poder assajar els grups instrumentals diversos, i amb una sala-teatre on vam fer el concert final per a tots els pares i familiars que ens van venir a veure el diumenge a la tarda.

El tema d'aquest any va ser... ABBA! Ens vam preparar 4 temes: Chiquitita, The winer takes is all, Super Truper i Mamma Mia.

A part d'assajar aquestes 4 cançons, a l'hora del concert ens vam vestir per l'ocasió, vam portar roba ben hippie i... a tocar!
Ens ho vam passar d'allò més bé, amb els monitors, als assajos, al joc de nit... i sobretot al concert! Teníem moltes ganes de mostrar tot allò que havíem treballat durant el cap de setmana als pares i va sortir molt bé!!!

Ara ens queda veure les fotos, que trobareu dins l'apartat d'àlbums del web o bé seguint aquest enllaç, escoltar i veure el concert i esperar a l'any que ve per tornar-h!