divendres, 26 d’abril de 2019

Celebrant Sant Jordi a tercer d’ESO

Ahir els alumnes de 3r d’ESO van celebrar la diada de Sant Jordi. Després d’un parell d’activitats manuals, que tenien com a objectiu crear un punt de llibre i una rosa, els alumnes han procedit a atorgar els premis dels Jocs Florals en una cerimònia protagonitzada totalment per ells mateixos. Primer s'han llegit unes paraules d’obertura i un parell de poemes de la poetessa que protagonitzava els Jocs Florals aquest any, Montserrat Abelló, i fragments de l'escriptora polifacètica Maria Aurèlia Capmany.

Els alumnes que han rebut els guardons han estat els següents::

Prosa: 2n premi: Judith Gómez 1r premi: Maria López
Poesia: 2n premi: Marc Moreno 1r premi: Àlex Martí

Finalment, els alumnes han acabat el matí jugant a un joc col·lectiu sobre la llengua, en què, sobre un taulell de l’Oca, havien de resoldre proves per poder tenir el privilegi de tirar el dau.
Article escrit per: Ramon Bernadas (3r ESO C)