dimecres, 10 d’abril de 2019

Àngel Rodríguez guanyador del tercer premi de la 8a edició del concurs de guitarra José Luis Lopategui

El passat dissabte 6 d'abril, el nostre alumne Àngel Rodríguez va participar a la Vuitena Edició del Certamen Infantil per a Guitarra José Luis Lopategui, a la categoria B, en la qual participaven nens i nenes de 8 a 10 anys.

Després d'escoltar les interpretacions dels participants el jurat va decidir atorgar el tercer premi, o accèssit compartit, donat el bon nivell d'ambdós participants, tant al nostre alumne com al jove guitarrista Enrique Omella.

L'ambient va ser distès i acollidor i l'Àngel va participar posant en pràctica el fruit de la seva constància amb il·lusió i molta energia. Felicitats!