dijous, 21 de març de 2019

Visionat de l'obra «Los niños tontos»

Els alumnes de 2n de batxillerat van anar ahir a Ca l'Estruch a veure l'obra de teatre Los niños tontos basada en el llibre de relats homònim d'Ana María Matute, i posada en escena per la companyia Cos de Lletra, amb l'adaptació i la diricció de Ruth Vilar.

«Los niños tontos» és un dels dos llibres de l'assignatura de llengua castellana de lectura obligatòria per a la selectivitat.

Els dos actors, Salva Artesero y Neus Umbert, van servir-se de jocs de la postguerra per enllaçar 17 dels 21 contes que tracten la crueltat, el dolor i la innocència de la infància durant poc més d'una hora. Al final es va fer un col·loqui i els alumnes van poder repassar amb els actors els aspectes més rellevants del muntatge.