dilluns, 18 de març de 2019

Setmana de Sensibilització del Dia de la Dona

Fruit de la iniciativa d'un grup d'alumnes de Secundària i Batxillerat, el curs passat va néixer la Comissió per la sensibilització del Dia de la Dona. Durant el curs s'han reunit per preparar totes les activitats que volien dur a terme i al llarg de la setmana passada es van treballar a les aules diferents aspectes de sensibilització al voltant d'aquesta temàtica. Cada matí van fer els 5' fent una reflexió: un vídeo, una cançó, una imatge, un text. El moment culminant va ser dimarts al matí quan van celebrar l'acte central d'aquesta setmana. La comissió voluntària de noies van llegir un manifest i van explicar unes quantes aportacions que s'han fet a la bústia feminista on qui ha volgut podia posar el seu testimoni personal sobre el tema. Finalment, es va fer un minut de silenci.

Des de l'escola, volem agrair la bona feina feta a les noies que han format la comissió i també al professorat que amb la seva col·laboració han permès que es pogués portar a terme aquesta setmana de sensibilització.

Activitats com aquestes, són un gran complement de l'educació en valors que l'escola ofereix i que siguin iniciatives de les mateixes alumnes, fan que siguin més properes i viscudes per tot l'alumnat. Esperem poder seguir commemorant-ho en els propers cursos.