dijous, 14 de març de 2019

Esmorzar Solidari

Aquest matí a l'escola es respirava un ambient molt solidari. Un grup de nois i noies voluntaris de Secundària i Batxillerat, han participat en el tradicional Esmorzar Solidari que serveix per recollir fons pels projectes de Mans Unides en el marc de la campanya de la fam.

L'esmorzar ha estat coordinat des de Pastoral, els alumnes de 3r d'ESO d'emprenedoria i d'un conjunt de professors voluntaris, dels quals hi estem molt agraïts de la seva participació.
Gràcies a aquest esmorzar i la solidaritat de tots i totes hem pogut recaptar 375€.

Però no hem acabat les activitats de la campanya de la fam! Divendres a la tarda, els alumnes de 5è i 6è de Primària, prepararan el Berenar Solidari, així que us hi esperem a tots i totes els que us vingui de gust participar-hi.
Podeu accedir a l'àlbum fotogràfic de l'esmorzar seguint aquest enllaç. Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació!