dijous, 7 de març de 2019

Celebració del Carnestoltes

El divendres passat va ser un dia molt esperat per tots els nens i nenes de l'escola. A la tarda, seguint les indicacions del Rei Carnestoltes, vam venir tots i totes disfressats. Els més petits ja feia una setmana que s'estaven fent la disfressa a la classe ( de pluja, de sols i d'Arc de St Martí) i els més grans es van posar d'acord per preparar les seves comparses.

La Rua dels nens d'infantil va ser molt lluïda i molt animada, els pares i mares ens van seguir durant tot el trajecte i els alumnes de Primària, van poder ensenyar als seus companys el ball que feia dies que s'estaven preparant. Tot plegat, va ser un dia molt "esbojarrat". Trobareu un recull de fotografies de la celebració fent clic en aquest enllaç.