dilluns, 4 de febrer de 2019

Iniciem l'Itinerari de les civilitzacions

El passat dia 17 de gener els alumnes de primer d'ESO van fer un altre dels trets de sortida de l'itinerari d'aprenentatge, que gira entorn de les civilitzacions antigues. Es van endinsar al cent per cent en la cultura grega i romana d'Empúries. Tant, que fins i tot van treballar d'arqueòlegs, tot desenterrant restes arqueològiques i van fer un joc del comerç entre ibers, grecs, fenicis i romans. Van gaudir d'una visita guiada per les restes de l'antiga ciutat i van entendre com vivien a l'Empori de l'època.

Tot plegat va acabar amb un dinar a la platja, amb sol, i descalços per la sorra. Els alumnes s'ho van passar d'allò més bé i els va passar el dia volant.
Aquest dia es van omplir de força, energia i coneixements per poder endinsar-se al màxim amb l'itinerari... així que: Som-hi! Trobareu un recull de fotografies de la sortida seguint aquest enllaç.