divendres, 25 de gener de 2019

Un equip de l'escola guanyadors de la primera fase de la Copa Cangur

Ahir a la tarda, es va realitzar la primera fase de la VI Copa Cangur de matemàtiques. L'escola va participar amb dos equips formats per alumnes de tercer i segon d'ESO i van quedar en 1a i 6a posició.
En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles. És una cursa contra rellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs, i per tant la estratègia d’equip és molt important!

A més, durant el desenvolupament de la prova els equips poden seguir en directe l’estat del concurs, tant la puntuació i la classificació com els encerts i errors que porten acumulats cadascun dels participants. Això el fa un joc emocionant i divertit, amb les matemàtiques com a protagonistes.

L'equip que va guanyar la primera fase es va classificar per la final de la VI Copa cangur que tindrà lloc el 7 de març al Tecnocampus de Mataró. L'equip guanyador està format pels alumnes següents: Ramon Bernadas, Carla Bonsfills, Júlia De Lema, Marc Jové, Laia Polo, Vinyet Subirats i Pau Torra.