dimarts, 8 de gener de 2019

Inscripcions obertes per a la coral Piafònica

Bon dia i molt bon any per tothom, tot esperant, confiant i desitjant que els Reis hagin estat ben
generosos!

Atès que aquest curs estem celebrant el bicentenari de l’arribada dels escolapis a Sabadell, et fem aquesta proposta:

Si t'encanta i t'agrada cantar… “Qui canta els seus mals espanta. Cantem una cançó, cantem-ne 150, cantem-ne un milió” tens les portes obertes de la coral Piafònica.

No cal ser expert/a en arts musicals ni tenir veu excepcional, sols ganes de cantar i passar-ho bé en mig d'un bon rotllo.

La nostra coral és oberta a professors, pares i mares d’alumnes, ex alumnes, amics de l’Escola Pia de Sabadell, coneguts... Assagem els dijous, de 8 a 10 del capvespre. La Sònia Anton, professora del col·legi, n’és la directora.

I, per tant, si t'animes i/o tens algun/a amic/ga, conegut/da o familiar que li agradi cantar i li pugui interessar, que es posi en contacte amb nosaltres a través de: rriera16@xtec.cat Moltes gràcies per la teva amabilitat.