dilluns, 21 de gener de 2019

Formació d'Iniciació al Voluntariat per Batxillerat

Els dissabtes 19 gener, 26 gener i 2 febrer, un grup de 37 alumnes de Batxillerat, venen a l'escola per fer el Curs d'Iniciació al Voluntariat. Els objectius d'aquest curs que té una durada de 12 hores són: donar a conèixer la realitat del voluntariat, reflexionar sobre el sentit de l'acció voluntària, motivar als alumnes a tenir actituds de solidaritat, preparar-los per treballar de manera organitzada en grups de treball, afavorir espais de reflexió i debat entorn els valors i el voluntariat, i conèixer la realitat associativa de Catalunya.

Un cop acabat el curs, el Pla de Formació del Voluntariat de Catalunya, els lliurarà la titulació oficial. Llavors, els que vulguin, podran posar en pràctica allò après al curs fent pràctiques a P5.
En aquest enllaç trobareu les fotografies de la primera sessió.