dimecres, 30 de gener de 2019

DENIP 2019

Com cada 30 de gener, a l'escola hem treballat el Dia Escolar de la No violència I la Pau. Ho hem fet ajuntant alumnes grans amb petits per fer l'activitat de sensibilització a l'aula.

Plegats han treballat 3 moments de la PAU: el passat fent un repàs de com l'escola ha treballat el valor de la Pau al llarg de la seva història. El present explicant perquè seguim celebrant cada any el DENIP i d'on sorgeix aquesta proposta, i el futur una vegada hem sigut al pati.

En l'acte al pati, hem resumit aquests 3 moments i ens hem centrat en el futur. Uns representants de cada curs, han posat les mans resseguides en un full que han fet a l'aula on han escrit la resposta a la pregunta "què puc fer jo per la pau?", a dins d'una càpsula del temps.

Un cop hi han sigut tots, aquesta càpsula s'ha elevat i transportat cap el pavelló meteorològic que és el punt més alt de l'escola. Ha estat un moment molt emocionant! Allà hi serà durant 5 anys, de manera que al 2024 l'obrirem i farem una comparativa de com està el món i si el que han escrit els alumnes, ha servit per millorar-lo.

En aquest enllaç trobareu les fotografies d'aquest dia tan especial, i pròximament, un vídeo muntatge.