dimecres, 7 de novembre de 2018

Setmana Solidària: el Julio de Senegal

El Julio, un antic alumnes de l'Escola Pia Joseph Faye de Senegal, ha estat el testimoni que han escoltar els alumnes de 2n d'ESO. Un testimoni que poques vegades més tindran l'oportunitat d'escoltar. El Julio els ha explicat com els escolapis el van ajudar en els estudis i la sort que va tenir el fet de saber idiomes en el moment que va marxar en patera del seu país. Precisament per saber parlar diferents idiomes, va ser l'únic dels 103 tripulants que va poder-se quedar a la península ja que feia de traductor. La seva narració ha estat impactant i ha donat molt bons consells als alumnes per tal que valorin el que tenen. Han sorgit un munt de preguntes que han ajudat a conèixer encara més la realitat del Senegal.