dimecres, 7 de novembre de 2018

Setmana Solidària: conte africà a 2n de Primària

Avui dimecres, tot seguint l’estel dels alumnes de voluntaris de 4t d'ESO, un segon grup ha anat aquest matí a 2n de Primària a fer, també, la representació d'un conte típic que s'explica al Senegal "La dona i el lleó ". Com ja us vàrem explicar ahir, aquest segon grup també ha dedicat força estones de pati per preparar-ho i avui ho han representat davant dels alumnes de segon de primària, que han estat molt atents i participatius.

La temàtica d'aquest conte narra la història entre una mare i la seva fillastra, que la rebutja constantment. La dona trista pels menyspreus de la fillastra acut a un grup de bruixes per a que li preparin una poció d’amor, però aquestes en lloc de preparar-se-la li demostren que amb paciència, amor i constància, no hi ha reptes impossibles, i que tothom ens pot obrir el seu cor si som respectem els seus espais.

Hem afegit les fotos de la representació d’avui a l’àlbum fotogràfic del conte africà d’aquesta Setmana Solidària.