divendres, 9 de novembre de 2018

Formació de delegats a ESO i Batxillerat

La setmana passada es va dur a terme la formació pels nous delegats de 1r i 3r d'ESO i 1r de batxillerat. En aquesta formació es tracten quatre blocs de continguts que els preparen i els ajuden a desenvolupar les seves funcions com a delegats: "El delegat/da", "Democràcia participativa a l'escola", "Les reunions", i "Gestió de conflictes". També els vam explicar l'estructura dels delegats a l'escola i els vam lliurar el Quadern dels Delegats, una eina molt útil ja que hi tenen tota la informació necessària per conduir les reunions amb els seus grups classe, per assistir a les reunions i Consells de delegats i per anar prenent acta de tot plegat i fer els traspassos corresponents. Aquest Quadern els acompanyarà fins a segon de batxillerat i recollirà tota la trajectòria de cada grup classe. Ara que ja tenim delegats a tots els cursos, ben aviat podrem fer el segon Consell de Delegats.