dilluns, 17 de setembre de 2018

Reunió informativa sobre la iniciativa municipal "Petó i Adéu"

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu aquest curs s'ha iniciat amb la novetat de la iniciativa municipal "Petó i Adéu", de la qual s'han fet ressò alguns mitjans de comunicació. Per donar-vos explicacions directament, hem acordat fer una reunió amb el Regidor d'Espai públic de la ciutat i el cap d'intendència de la policia local el proper dimecres dia 19 a les 18:30 h a la Sala d'Actes de l'escola (entrada pel carrer Garcilaso). Hem hagut de buscar un moment on la reunió fos possible pels responsables municipals i a la vegada no hi hagués programada prèviament cap de les reunions d'inici de curs de l'escola.

Aquesta reunió haurà de tenir una durada màxima de 50 minuts, ja que posteriorment hi ha prevista una altra de cicle superior de primària a l'Església. Per mirar de ser el màxim d'àgils en la seva realització us facilitem una adreça de correu que hem creat on podeu adreçar preguntes referides a aquesta iniciativa abans del proper dimarts dia 18 a les 15:00 h, moment en el qual tancarem aquesta adreça. d'aquesta manera podrem adreçar algunes preguntes prèvies als responsables municipals pel seu coneixement. L'adreça és preguntespetoiadeuescolapia@gmail.com

Aquesta reunió és especialment interessant per les famílies dels alumnes que encara no vénen sols a l'escola i que de manera habitual utilitzen el vehicle privat com a mitjà de transport.