dilluns, 2 de juliol de 2018

Comunicat de la comissió Green Team de l’escola

El Green Team és una comissió formada per alumnes des de 3r d’ESO fins a 2n de Batxillerat, que ens reunim una vegada al mes per tractar temes mediambientals. El projecte en si ha començat aquest curs, però la idea va sorgir el curs passat, quan uns quants alumnes de 2n de Batxillerat. van veure que altres Escoles Pies tractaven el tema i van voler implicar-s’hi.

L’Eli Izquierdo és la professora responsable de la comissió. Tot i que els qui fem propostes som nosaltres, ella ens ajuda a organitzar-nos per tirar endavant.

Aquest curs, al ser el primer, ens hem centrat en crear les bases de la comissió per deixar el camí aplanat als qui vindran després. Hem deixat preparat, de cara al curs vinent, un projecte centrat en reduir l’alumini a l’escola.

Un altre dels objectius és aconseguir que tothom (alumnes, professors, famílies...) se sentin part de la comissió. Els delegats ambientals busquem ser els portaveus de les propostes de tots els alumnes i professors i volem que estigueu motivats a aportar-les.

La comissió seguirà treballant per assolir aquests objectius. Amb la vostra ajuda aconseguirem una escola verda.