dijous, 21 de juny de 2018

Sortides de 3r trimestre a Secundària

Avui els alumnes d’ESO i de 1r de Batxillerat han realitzat la sortida de caire lúdic que s’organitza al 3r trimestre. Els alumnes de 1r d’ESO han anat al Indòmit Centre d’Aventura a Olvan on han practicat tirolines, bola gegant, btt, quads, segway, tir amb arc i paintball. Podeu veure més fotos en aquest enllaç.

2n d’ESO han marxat a passar el dia a Duaka Adventures a Premià de Mar. En aquest enllaç hi trobareu més fotos de l'activitat "humor amarillo"

3r d’ESO han anat fins el bosc vertical de Selva Aventura a Arbúcies. En aquest enllaç hi trobareu més fotos.

Per la seva banda, els alumnes de 4t d’ESO que ja havien realitzat la sortida lúdica del 3r trimestre han marxat d’excursió al Santuari de la Salut a Sabadell.

1r de Batxillerat passarà el matí al Salting Vallès de Sabadell